Připojte se k nové  výzvě! 

Domácí kokosové mléko

Low-carb vaření je často provázeno vůní a chutí kokosu – kokosové mléko je součástí spousty receptů, zkuste si ho připravit sami doma -> za pár minut budete mít hotovo:)

ingredience:

strouhaný kokos 1 hrnek

teplá voda 2 hrnky

špetka soli (lze vynechat)

jak na to?

– kokos, vodu a sůl vložte do mixéru a mixujte na nejvyšší výkon 3 – 4 minuty 

– vznikne vám kokosová kaše, kterou nechte zlehka zchladnout

– jemné plátno vložte do síta a síto vložte do hrnce tak, abyste mohli kaši do síta vlít a oddělit zcezením mléko od zbytku kokosu

– mléko uchovávejte v lednici – před použitím promíchejte


Nezvládli jste svá předsevzetí a nezhubli? 

Chcete začít s low carb a bojíte se chyb?

Zkuste to s naším low-carb 6-ti týdenním kurzem! https://hubnujidlem.cz/kurz-hubnu-jidlem/

6 týdnů – jídelníčky a recepty – nákupní seznamy – podpora ostatních


TIP: čím kvalitnější kokos máte, tím chutnější mléko získáte:)

Pokud máte rádi snídaně „nasladko“, připravte si do kokosového mléka domácí granolu -> celý recept najdete zde: https://hubnujidlem.cz/trapi-vas-zacpa/

Komentáře
  • Stáhněte si zdarma průvodce low carb programem HUBNU JÍDLEM

    Vaše osobní údaje jsou u nás v bezpečí a budeme je na základě vašeho souhlasu zpracovávat podle zásad ochrany osobních údajů, které vycházejí z české a evropské legislativy. Stisknutím tlačítka vyjadřujete svůj souhlas s tímto zpracováním potřebným pro zaslání eBooku a dalších newsletterů ode nás, které se budou týkat souvisejícího tématu. Svůj souhlas můžete kdykoli odvolat kliknutím na tlačítko ODHLÁSIT v každém zaslaném e-mailu. Zásady zpracovávání osobních údajů Hubnu jídlem
  • Rubriky
  • Nejčtenější